Dienas ritms
„ Zilā planēta”
3-4 gadīgo grupa
II Jaunākā vecuma grupa
Bērnu saņemšana, rotaļspēles, pārrunas ar vecākiem, rīta vingrošana |
7.30 |
Personīgā higiēna, gatavošanās brokastīm |
8.20-8.30 |
Brokastis |
8.30 |
Bērnu brīva un patstāvīga rotaļāšanās, gatavošanās rotaļnodarbībām |
|
Integrēts mācību process
|
9.00 |
Bērnu patstāvīgais darbs, personīgā higiēna, gatavošanās pastaigai |
|
Pastaiga dabā, rotaļas dabā, sporta aktivitātes, vērojums |
10.30-11.30 |
Atgriešanās no pastaigas, personīgā higiēna, gatavošanās pusdienām |
|
Pusdienas |
11.30 |
Personīgā higiēna, gatavošanās atpūtai |
12.00 |
Atpūta |
12.00-15.00 |
Piecelšanās, personīgā higiēna, bērnu brīva un patstāvīga rotaļāšanās, rotaļspēles gatavošanās launagam |
|
Launags |
15.00 |
Integrēts mācību process
|
15.30-16.00 |
Individuālais darbs ar bērniem, sporta aktivitātes, rotaļspēles, tematiskie pasākumi, bērnu patstāvīgais darbs centros, interešu izglītība pulciņos***, pastaiga, pārrunas ar vecākiem, konsultāciju sniegšana vecākiem. Bērnu aiziešana mājās |
16.00-19.00 |
(MK noteikumi Nr. 716
2018. gada 21. novembra
Pirmsskolas Izglītības programmas paraugs 0101 11 11 )
*** Tiek organizēti pēc vecāku pieprasījuma
Integrēts mācību process
„ Zilā planēta”
3-4 gadīgo grupa
II Jaunākā vecuma grupa
Mācību jomas
|
Pirmdiena
|
Otrdiena
|
Trešdiena
|
Ceturtdiena
|
Piektdiena |
Sociālā un pilsoniskā
Matemātika
Tehnoloģijas
Dabaszinātnes
Valoda
Kultūras izpratne un pašizpausme mākslā
Veselība un fiziskā aktivitātes
(MK noteikumi Nr. 716
2018. gada 21. novembra
Pirmsskolas Izglītības programmas paraugs 0101 11 11 )
Zāles noslogotība
Pirmdiena |
Otrdiena |
Trešdiena |
Ceturtdiena |
|
Veselības un fiziskās aktivitātes 9.30 |
Veselības un fiziskās aktivitātes 9.30 |
|
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā Mūzika 10.00-10.30
|
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā Folklora 10.00-10.30 |
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā Mūzika 10.00-10.30
|
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā Folklora 10.00-10.30 |
*laiku norāda tām nodarbībām, kur tam ir nozīme iestādes kopējo telpu noslogojuma plānošanā